Adwords Negatif Kelime ve Önemi

Adwords Negatif Kelime ve Önemi

İnternet sitelerimizin tasarımları ve işlevsel durumları ne kadar verimli olsa da hedef kitlemize ulaşamıyorsak bir anlam ifade etmiyor. Bu yüzden arama motorları ile barışık olmak gerekiyor. Yaptığımız tasarımlar organik aramalarda üst sıralarda çıkabiliyor olması artık yetersiz kalmaktadır. Çünkü büyün sektörler çeşitleniyor ve her gün yeni bir boyut kazanıyor. Bunların organik aramalarla ulaşılabilir durumları kısıtlı.
Google Adwords ile istediğimiz kitlelere istediğimiz zaman diliminde bir çok kriterleri bir araya getirerek nokta atışı yapmak mümkün. Fakat bu konuda büyük hataların olduğu ortada. Google Adwords kullanan reklamcılar çoğu zaman negatif kelimeleri kullanmıyor. Bazıları bu özellikten habersiz.
Negatif kelimeler ile bütçenizi en uygun hale getirebilirsiniz. Daha fazla reklam yaparak daha fazla müşteri çekebilirsiniz. Yapmanız gereken sadece anahtar kelimelerinizi belirlediğiniz zaman hemen altında bulunan negatif kelimeleri de ayarlamanız. Anahtar kelimeler ile hangi arama sonuçlarında belireceğinizi sağlarken negatif kelimeler hangi aramalarda çıkmayacağınız koşulunu belirlemek içindir.
Örnek verecek olursak “Fitness eğitmeni” anahtar kelimesi ile müşteri çekmeyi planlıyorsanız negatif kelimelere “Fitness eğitmeni sınavları” kelimesini negatiflere eklemeniz sizin için faydalı olacaktır.


Bize Yazın...

Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz hakkında bizimle hemen iletişime geçebilirsiniz.

Mesajınız Gönderiliyor, Lütfen Bekleyiniz...

İletişim için teşekkürler, kısa sürede size dönüş yapmaya çalışacağız.

Bir yerlerde problem oluştu. Lütfen bizimle telefon yolu ile iletişime geçiniz..

Bütün alanları doldurduktan sonra gönderme işlemini deneyiniz.

Telefon
0 554 799 74 14
Fax
0 476 227 27 48
E-Posta Adresimiz
iletisim@eruzay.com.tr
Adresimiz
Kanalboyu Sok. Çamlıca Mh. No:141/17
Tepebaşı / Eskişehir